Warm up schedule voor emails

E-mailproviders zoals Yahoo! of Hotmail staan ​​vol met tools om u te helpen de baas te blijven over uw bedrijf. En met de toename van sociale-mediawebsites zoals Twitter en Facebook, is het hebben van een effectief en efficiënt warm up schedule essentieel voor succes. De meeste grote e-mailproviders hebben tools waarmee u uw bedrijf op koers kunt houden. Ze bieden tools zoals waarschuwingen, autoresponders en zelfs autoresponders. Met al deze tools kun je een vooraf bepaald aantal e-mails per dag versturen. En als u uw e-mails schrijft of leest, wilt u er zeker van zijn dat u dit doet in de volgorde waarin de berichten zijn bedoeld. Met dit in gedachten, wil je ervoor zorgen dat je een warm up schedule maakt.

Een lijst met activiteiten en evenementen

Een warm up schedule is een lijst met activiteiten en evenementen die u moet doen om u voor te bereiden op uw dag. Deze lijst moet het verzenden van berichten ten minste eenmaal per dag bevatten. Als u een speciaal IP-adres gebruikt om uw e-mailaccount in te stellen, kunt u voorkomen dat u veel of ongewenste e-mail verzendt. Dit is ook erg handig bij het werken met een aantal prospects of klanten. Een speciaal IP-adres betekent dat uw e-mail alleen wordt verzonden naar de mensen die ermee hebben ingestemd uw e-mails te ontvangen. En aangezien u minder berichten verstuurt, kunt u uw warming-upschema laag houden. Zodra u een warm-upschema voor uw zakelijke e-mail heeft opgesteld, kunt u beginnen te testen wat uw e-mailcampagnes doen.

Testen

Test, en test nog eens. U moet elke week vijf tot tien e-mails naar uw lijst sturen, met een andere onderwerpregel, andere openingstekst en verschillende openingszinnen en alinea’s. U wilt een idee krijgen van welke zinnen of woorden uw lezers triggeren of ervoor zorgen dat ze uw e-mails openen en lezen. Met deze informatie kun je precies afstemmen wat je uitzendt, zodat je je doelen bereikt en het soort reacties creëert waar je op hoopt. Vraag ondertussen wat feedback van je vrienden en familieleden en bereid je voor op week twee!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *